Při balení zboží dobře zvažte všechny faktory

Velká spousta obchodníků, kteří prodávají své zboží skrz elektronické obchody, se při jejich expedici snaží zboží vhodně zabalit. Je to rozhodně nezbytné, protože ať už zboží k zákazníkovi poputuje jen málo metrů nebo několik kilometrů, nikdy nevíme, co všechno se může cestou přihodit. Stačí opravdu jedna průtrž mračen a zboží, které bylo původně v nejlepším stavu, může být najednou celé promočené a od bláta https://www.crho.cz/pri-baleni-zbozi-dobre-zvazte-vsechny-faktory.
dárek s mašlí

A věřte, že s takovou zásilkou se spokojí opravdu málokterý zákazník. Tomu se nelze divit. Většina odesílatelů tedy své zboží balí. Někteří to ale nedělají úplně promyšleně. Často se tedy stává, že do papírových krabic zabalí věci, které by si mnohem více rozuměly s plastovým sáčkem,

Možná si teď říkáte, proč? Má to hned několik důvodů. Taková plastová obálka je totiž odolná vůči vodě a to i dlouhodobé zvýšené vlhkosti. To je právě něco, co se o papírových krabicích říct nedá. Jsou tady ale i jiné faktory, které hovoří, že balení do plastové obálky je mnohem lepší. Můžeme mezi ně zařadit nízkou hmotnost, skvělou skladovatelnosti a mnohé další. Jde tedy o to, že plastové obálky nezaberou ve skladu příliš mnoho místa a budete jich mít tím pádem při ruce klidně tisíce kusů. Podobné to je i s jejich přepravou doručovacími společnostmi.

Pokud balíte zboží do kartónových krabic, převážíte ve velké míře také vzduch, takže se vám může přeprava zboží prodražit, protože krabice jsou samy o sobě objemné a to i přesto, že nejsou zcela naplněny vašim zbožím. Je tedy výhodné balit zboží, které to umožňuje, do plastových obálek. Ideální je to například u textilu, ale také u tiskovin nebo jiných typů zásilek.
šňůrka na knize

Navíc, takovou plastovou obálku určitě ocení i vaši zákazníci, když si ji vyzvednou na poště a budou se ji snažit dopravit domů. Praktický sáček s uchem se jistě ponese mnohem lépe, než nějaká objemná krabice, která bude ještě navíc z papíru.

Při balení zboží dobře zvažte všechny faktory
3.8 (75%)4